Dan före dan före dan....

Innan jag klev upp ur sängen hade jag hela dagens planering färdig i mitt huvud! Jag skulle hinna så mycket och kunna ta det lugnt till kvällen. Men vad blev det av den här dagen kan man undra? Fastnade vid datorn för att få mobilen och datorn att synkronisera med varandra - det fungerar inte! Har t o m ringt supporten på Sony Ericsson men Daniel kunde inte heller hjälpa mig! Nu ger jag upp! Kommer väl aldrig att kunna lägga in musik/mp3filer på min mobil :(

Städningen går så där.... Vi blir mest arga på varandra döttrarna och jag. Varför blir det så här varje jul? Vad gör jag för fel -  det är mig alla är arga på här hemma.... Tror jag ska jobba ända fram till den 23:e nästa år så får familjen fixa allt själva.

Nu åter till dammandet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0