Har vi startat en ny tradition?

Innan jul pratade jag med min kusin J om att jag saknade våra släktträffar på julaftonen då vi sjöng julpsalmer tillsammans och hade det trevligt. J gick och tänkte på det vi pratat om och alldeles innan jul ringde han och undrade om vi skulle försöka dra ihop oss kusiner och föräldrar för en sångstund tillsammans. Sagt och gjort vi delade upp släkten och ringde runt.

Nu i kväll träffades vi hemma hos J och hans familj. Alla hade med sig lite olika frukter och så gjordes det fruktsallad med glass och grädde som vi åt innan vi började sjunga! Det var en mycket trevlig kväll! Det är ju så roligt att sjunga!  Det är inte så ofta vi kusiner träffas så därför var det också extra roligt. 

Jag hoppas verkligen att det här kan bli en ny tradition vi startat i kväll!

Nu är det film som gäller! Har tittat på Drömkåken och nu när det Mission Impossible 3.  

Kommentarer
Postat av: Sanne

Vad kul att det blev en trevlig kväll!

Jag stannade hemma framför tvn istället för att gå till kusinerna. Vi kan kanske ses imorgon istället, Joel jobbar ju...?

Kram

2009-12-27 @ 22:13:02
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0