Jul jul strålande jul...

Skönt att kunna gå och lägga sig när man vill.
Skönt att kunna gå upp när man vill.
Skönt att kunna äta frukost när man vill.
Skönt att kunna ta en promenad när man vill.
Det är bra härligt med jullov!

Har dessvärre haft ont i ryggen/höften sedan julaftonskvällen. Tror att det är musklerna som inte kan koppla av ordentligt. Har gått utan mina ilägg om dagarna när jag fixat inför julen och det kanske jag nu får känna av. Provade med stretching, vetekudde, ipren och heat lotion igår innan jag gick och la mig och jag har sovit helt ok i natt. Nu ska jag strax lägga mig i badet och mjuka upp ryggen efter förmiddagens promenad.

I kväll besöker vi svägerskan som fyllde 46 år på julafton. Hoppas på mat och trevligt sällskap.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0