Snö på en tisdag!

När jag vaknade i morse var hela världen täckt av snö! Jättevackert och fint och helt enligt årstiden. Men varför var det nödvändigt att den skulle komma just idag? Mannen och dotter E ska till Västerås på Alice Cooper konsert i kväll, jag ska åka på ett elevmöte nu på morgonen och måste ta en kringelikrokväg till jobbet sedan och i kväll ska jag till Stan på en scrapbookingkurs med gamla jobbarkompisar. Stora delar av familjen ska alltså ut och fara på vägar runt om i mellansverige och snö kan ju ställa till det i trafiken. Nu gäller det att anpassa farten och hoppas på att alla andra gör det också!

Har haft en mjukstart på morgonen eftersom jag ska på möte och det börjar lite senare än vad jag i vanliga fall börjar jobba. Hann ladda tvättmaskin och tömma diskmaskin. Middagen till de två som ska på konsert är också fixad! Det känns bra! Nu ska bara bilen tankas!

Bara 3 dagar kvar innan jullovet!


Kommentarer
Postat av: Sanne

Vad kul med en scrapbookingkurs! Du får lära mig sen!

Kram

2009-12-15 @ 14:10:03
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Therese

Va mysigt när man själv gillar att det blir fint!

Om stefan är så nöjd... vill han kanske inte ha fler presenter? Hihi!!!!



Kram

2009-12-16 @ 21:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0