Sömn?

Det blev så att jag satt kvar inne igår kväll. Äldsta hemmavarande dottern ville ha sällskap framför tv:n nu när hon är ynklig och sjuk. Men jag orkade inte hålla mig vaken där i fåtöljen vilket gjorde att jag senare hade svårt att somna när det var dags att krypa i säng för natten. Har sovit lite, funderat mycket och däremellan vridit mig fram och tillbaka i sängen. Undrar hur den här dagen ska bli? Tjejerna är fortfarande sjuka - även om den yngsta är på bättringsvägen. Jag ska på föreläsning hela dagen och misstänker att det kan bli svårt för mig att hålla mig vaken om det inte är en mycket intressant föreläsare som talar idag. Håller tummarna för att lunchen blir god!

I morgon måste det bli som vanligt - vill ha tillbaka min ork!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0