Söndag sköna söndag!

Det var strålande sol när jag vaknade i morse! Som gjort för en morgonpromenad! Det var riktigt skönt och jag blev t o m svettig - det var ett tag sedan det var så varmt ute!

Efter frukost och väckning av tjejerna så åkte vi till Heby för att gå på loppis hos min f d arbetskamrat. Blev snuvade på en fin säng men hittade lite smått och gott för bra pris som vi tog med oss hem. Fortsatte till Karlssons där vi fikade och sedan besökte ett loppis till!

Hem och fortsatta tvätta - perfekt torkväder ute! Frostade av frysen - något som har hängt över mig ett tag - skönt att det äntligen är gjort! Lagade mat. Gjorde rent ugnen som också var ett måste som varit ogjort ett tag!
Bakat muffins till kvällsfikat och känner mig väldigt nöjd med den här dagen! Laddar nu för morgondagen som kommer bli kanon!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Du är så himla duktig :)

2010-08-23 @ 21:31:51
URL: http://sanneholling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0