Njuter

Sitter kvar på jobbet och väntar på att klockan ska bli strax före 18.30 så jag kan åka och hämta upp kära vänner för att styra mot Sala där årets första julbord vankas! Gissa om jag är hungrig nu?

Det är ganska trivsamt att vara kvar på jobbet när det är tyst och lugnt. Jag har julmusik på när jag slösurfar vid datorn och när jag tröttnat på de kan jag gå en trappa ner och sätta mig i soffan och se på tv och njuta av vår vackra julgran som står i klassrummet. Gissa om det är stämningsfullt här!

Tittar jag ut genom fönstret så är träden runt omkring så vackra i frostklädsel och det inbjuder till att vilja gå ut och ta en riktigt lång promenad!

Tacksam är vad jag är!

Hoppas att maten blir god!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Så trevligt! Hoppas att maten smakade bra!Jag får vänta några dagar till innan det blir dags att avnjuta ett julbord ....

2010-12-03 @ 19:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0