1 januari 2010

Nyårsafton och vi har firat min bror som fyllde 38 år. Alltid trevligt att komma dit och att få äta deras goda smörgåstårta och att umgås.

Därefter åkte vi hem och förberedde inför kvällen som firades med min syster och hennes son samt goda vänner. Vi åt och pratade, tittade lite på hockeyn (som småkronorna vann!) samt spelade spel. Gick ut i snön för att skjuta upp lite raketer och önska varandra ett gott nytt år innan vi gick in och fortsatte äta ost och kex samt godis och snacks.

Nu är det undanplockat i köket och jag borde gå och lägga mig men det är ganska skönt att sitta här även fast klockan är mycket - inte så ofta som jag är uppe 02.57!

Önskar alla ett gott nytt år - ta vara på året och gör det till ett bra år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0