Borde man ha avlagt ett nyårslöfte?

Hämtade dotter S idag när jag ändå skulle fram och tanka bilen, börjar ju jobba i morgon och då kan det vara bra att komma ända fram! När vi sedan kommit hem och jag har kört in bilen i garaget och där petat igen alla springor i dörren med gamla lakan känns det skönt att få komma in i stugvärmen igen. DÅ vill dotter A bli körd till kompis långt utanför Harbo City! Men jag är ju ändå bara hemma och kan väl ställa upp, hon har ju inte blivit skjutsad på såååååå länge! Vad gör man? Var det så här jag ville tillbringa min sista lediga dag för den här julen? Nej, tror inte det! Nu måste jag bli riktigt duktig på att säga vad jag tycker och framhålla vad jag vill! 

Ska börja så fort jag skjutsat henne.....

 

Kommentarer
Postat av: Sanne

Tack för att du hämtade mig mamma <3

2010-01-08 @ 00:25:29
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0