Fredag - härliga fredag!

Har gjort min första arbetsdag det här året - det gick bra och det var trevligt att träffa kollegorna igen!

Handlade lite och åkte hem för att laga mat och jag hade hela familjen hemma!  ( ja alla de som bor hos oss i vanliga fall vill säga!) Åt frasvåfflor med grädde och sylt. Slappar nu lite framför datorn innan jag ska bänka mig med något gott framför tv:n kl. 20.00 då Let´s Dance börjar.
Jag gillar det programmet! Önskar att även jag kunde dansa så. Men med en stelopererad rygg vet jag att jag inte har den kroppen så att det skulle kunna gå. Men drömma och önska kan man alltid göra! Jag beundrar alla de som deltar och lägger ner mycket tid och energi och slit på att dansa för bl a mig.

Kylan fortsätter ute och jag är tacksam att jag får vara inne!

God fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0