Slö, slapp och .....

Har inte varit här inne på min blogg på väldigt många dagar. Livet har rullat på och jag har inte haft varken tid eller inspiration att få ur mig något. Jobbet svänger hit och dit - men det är just det som är tjusningen också; att inte veta hur nästa dag ser ut. Men vi har börjat med handledning och det sätter igång tankar och funderingar hos mig. Vi har fått boktips som jag med glädje slänger mig över.

Vårterminen har startat med skjutsande till allt vad gitarrlektioner, musikskolor, fotbollsträningar och fotbollsmöten heter. Däremellan ska jag själv hinna med två styrelseuppdrag och en omsorgsgrupp. Gymträningen är ju kul så den bör hinnas 2 gånger/v. Det är tur att man är ung och stark :S

Men jag gillar mitt liv som det ser ut nu. Kunde kanske bli lite bättre temperatur utomhus så man kan vara ute i längre pass och det räcker gott och väl med den snömängd vi fått. Längtar till våren!

Snart är det sportlov och då hoppas jag på sol och sol och mer sol!



Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, inge mer snö i alla fall ! - Även om den som finns gärna får ligga kvar månaden ut !

2010-02-10 @ 22:05:00
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0