Fredag och sol!

Sitter i köket i min ensamhet och äter frukost. Funderar på om inte det här är den allra bästa stunden på dagen? Jag är utvilad, har hela dagen framför mig och det är alldeles tyst runt omkring.

Idag ska jag fram till Byn och städa kyrkan. Det är vår grupp som går på vakten. Vi lämnade en cykel kvar hos min Bror i går kväll när vi hade varit på fotboll så den ska jag passa på att ta hem idag, därför blir det en promenad fram nu på morgonen.

Hade planerat för en firmafest med Mannens jobb i kväll men den blev inställd pga för få anmälningar. Det är ju tråkigt. Deras fester brukar vara trevliga. Man kan ju tycka att ledningen borde fråga varför det var så få som skrev upp sig istället för att bara acceptera att de "slapp" ordna något.

Får se om det blir något annat roligt istället.

Nu är det tandborstningen kvar sen är jag redo för en promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0