Livet i stort och smått

Livet är inte lätt. Vill göra så mycket som jag bara kan för att hjälpa till men jag får bromsa mig och stanna upp för att fundera på om min hjälp är den bästa för Dig i dagsläget. Om jag bara kunde ta Dina bekymmer på mig i stället. Vill att Du ska gå glad och rak genom livet. Jag är en ganska otålig person och vill hitta lösningar på saker fort, det gör att jag får bromsa mig många gånger. Men det är inte alltid som jag hinner tänka mig för - hoppas Du förstår att min mening inte är att såra utan att hjälpa. 

Tre positiva upplevelser från veckan:  

Njuter av våren och att se dikesrenar och skogsgläntor fulla av blå- och vitsippor!

Blir lycklig av att känna ljumma vårvindar i mitt ansikte!

Blir glad av att få lyssna till den kommunala Musikskolans superduktiga elever när de har vårkonsert! Jag vill också vara musikalisk! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0