Ibland....

Ibland skulle jag vilja ha ett trollspö som jag kan svinga över mig själv och andra för att skänka rätt förutsättningar och ett behagligare liv till de som behöver.
Ibland skulle jag vilja ha ett sinne som kan känna av hur andra uppfattar mig så jag inte trampar på och kommer med syrliga kommentarer som sårar.
Ibland skulle jag vilja kunna och veta allt.
Ibland skulle jag behöva bli sedd för den jag är.
Ibland skulle jag vilja att någon ser vad jag skulle behöva utan att jag behöver säga något.
Ibland vill jag vara med.
Ibland vill jag bara vara.
Ibland vill jag inte alls.
Men oftast är allt som det ska.    

Kommentarer
Postat av: Bodil

Håller med i allt det kloka du skrev! "Ser" dig kanske inte alltid .... men tänker på dig och de dina.

Kram

2011-02-01 @ 18:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0