En helg som gått fort

Tänk så kul det är att städa när det verkligen behövs! Det gjordes det här i fredags vill jag lova!

Tänk så kul det är att jobba ideellt när man är många! Det var vi i lördags!

Tänk så kul det är att få vara med om en bra och stämningsfull konfirmationsgudstjänst! Det var det återigen i Harbo kyrka i lördags! Jag satt med tårar i mina ögon vid ett par tillfällen - var det för att det var så vackert eller är det åldern som spökar?

Tänk så kul det är att träffa kusiner och annan släkt som man inte ser så ofta. Det gjordes också i lördags!

Tänk så kul det är att hälsa på en sjuk far på sjukhuset när han såg så pigg ut! Det gjorde han idag! Kommer nog dessutom hem i morgon vilket gör det hela ännu bättre!

Tänk så kul det är att få nya blommor till sina blomlådor! Det har jag fått idag!

Tänk så kul det är att se ut genom rentvättade fönster! Det gör jag just nu!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppsan .... låter som en bra helg! Önskar dig en lika bra vecka!

2011-05-22 @ 21:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0