Plötsligt så händer det.....

Har inte haft tid eller ork att blogga på väldigt länge!
Funderar på att återuppta skrivandet - men ser att jag behöver hjälp av min duktiga dotter och uppdatera min sida i både utseende och färg....

Skulle vilja hitta på något i kväll men vet inte vad och om jag egentligen orkar....
Har surfat runt på de sidor jag brukar vara på - så jag är klar med det.
Har tittat i tv-tablån och hittade inget roligt förrän vid 21 då Skavlan kommer - men det är långt dit...
Min syster som är på besök ligger däckad med huvudvärk - så henne blir det inte till att träffa ikväll....

Ska strax skjutsa yngsta dottern på tjejträff där temat är "Gala" det låter trevligt och kul!

Ett gnälligt blogginlägg var allt jag kunde åstadkomma idag!

Men så får det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0